Sundbyholm!

Idag är det ingen skola för mig! Me likes! Istället är jag ledig och ska till sundbyholm med Skoog för att bygga lite bana. Det är ju tävlingar där. Och kommer att bo där mer eller mindre, hela helgen. Det brukar vara galet kul där. Men man blir otroligt trött. Men vad gör det? Jag gör helt eneklt leva med att går upp 6-6.30 både lördag söndag. ;)
Ska inte vara där på eftermiddagen idag för då ska jag ju slinga håret! :D Tror att det bir bra. Hoppas att det blir bra. Och om det nu mot förmodan skulle se förf'ärligt ut så skyller jag helt enkelt på Lina! Men nu ska jag duscha så att jag är klar när Bekka den lilla sötsaken kommer för att dra med mig till hästarnasdårarnas värld Ses!

PussHej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0