Tokig Söndag

Då var det söndagkväll igen då...Vaknade lite halvt död i morse och hela morgonen var upp och ner.
Först så försov jag mig. Inte så mkt. Men i alla fall. Sen så när ja skulle hälla av vattnet från äggen så fanns det inte ett  enda ägg i...Efter det så hittade jag inte de vita ridbyxorna först, rev ut hela garderoben och sen såg jag att dom låg på en hylla, lite högre upp.(Där jag hade lagt dom för att jag skulle hitta dom lätt....) När jag väl tog på mig dom sen så prack grenen. Mamma fick laga (a). Och när jag till slut ska åka så ringer mobilen. I andra änden är Anna..."Du ska rida fram nu, det var samling en timme tidigare" Så då blev det bråttom. Men jag hann i alla fall. Fast det gick inte sådär galet bra att rida. Menmen. Vid typ halv två anläde jag hem i alla fall.. Dog en stund..Kändes det som alltså. Jag dog inte på riktigt. För då hade jag ju varit död nu. Och nu ska jag till slagsta...Ska nog spela in stylista. Det verkar kul. Jag vill se. Men det går ju inte om jag inte har en TV så spela in får det bli ;)Sen är det måndag imorron
Mindre kul "/ Aja, åker nue, eller snart ;)

PussHej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0