Torsdagkväll vare

Har ridit nu, och hur det gick ska vi inte prata om. Jag hade den svarta ponnyn, men jag hade ingen sadel. Jag kan inte rida barbacka. Ni får lösa ekvationen.
Jao, så nu är jag i alla fall hemma igen och ska väl inte göra så mycket. Har i alla fall inga planer på att göra så mycket, De planerna ska jag nog också hålla mig till :)
Hiitade en bok igår. "Världens dåligaste spårk" -Fredrik Lindström. Än så länge är den bra. Ganska rolig och man börjar faktiskt verkligen tänka till när man läser den. Så det ska jag kanske göra ikväll då. Läsa på svenska, om svenska (Y)
Kan nog tipsa om den boken, för er som finner det intressant med språkhistoria, språk och samhällets syn på språk. Haha, nu låter det som värsta nördboken. Det vill jag inte påstå att det är. Den är i alla fall inte skriven så x) Aja, vill ni, läs den. Vill ni inte, läs den inte. Dock röstar jag på att ni ska följa det först nämnda förslaget....Aja nu vill Sarah mig något så jag ska tillägna henne all min uppmmärksamhet för en stund.

PussHej<3

Kommentarer
Postat av: Emil

Är det inte Fredrik Lindström som har skrivit den? ;O

2009-05-14 @ 21:35:15 - http://frisko.blogg.se/
Postat av: Sara

Ja, just de ja. läste lite fel där. Men klart att du har rätt :)

2009-05-14 @ 22:16:17 - http://smanelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0