Sarah Elisabeth Tegborg<3

En av de bästa sakerna med att ha blogg är att jag kan välja helt själv vad jag vill skriva om. Oviktiga saker, viktiga saker, roliga saker, ointressanta saker, eller underbara saker. Och det tänker jag göra nu!

En vän som Sarah Tegborg!....Om ni inte har en! Skaffa en, fort! Det är bland de bästa som finns. Jag skojar inte.
Sarah Tegborg är min bästaste vän. Om vi var med ien Amerikansk överdramatiserad seire som typ gossip girl, one three hill eller OC så skulle hon vara min BFF:) <333
Det finns inget  bästa med Sarah. Hela hon är bra. Om det finns något som inte är riktigt lika bra är det namnet. Jag tror att det skedde en hemsk olycka när Sarah var liten och då hamnade det, olyckligtvis, en onödig och konstig bokstav där i slutet. Men jag har lärt mig leva med det. Det är nog den konstiga saken som är Sarahs lilla extra och det som gör henne så speciell. För speciell, det är hon. Utan tvekan! Det finns ju som sagt helt otrligt mycket som är bra med henne, men en sak är i alla fall att hon sa att min mamma skulle varaglad att ha mig som dotter. (Det är en av de smartaste sakerna någon någonsin har sagt! )Jag skulle kunna sitta i år och dagar och berätta om bra saker som har hänt tillsammans med Sarah. Men det orkar inte jag skriva, och inte ni läsa. Så istället blir det detta;

1. Sarah Tegborgs Humor!.
Den är bra, riktigt bra. Mest bara för att den är som min!
2. Sarah Tegborgs Förståelse! Jag behöver inte säga hela meningar, och för det mesta inget alls Blickarna säger allt
3. Sarah Tegborgs Ärlighet! Fast det kanske är bättre med en nödlögn så går det inte, precis som för mig!
4. Sarah Tegborgs Snällhet! Det är verkligen snällhet rakt igenom. Det är få som kan svälja stoltheten som henne!
5. SARAH TEGBORG! Hela hon är fantastisk!

                Utan Sarah, igen Sara, Utan Sara, ingen Sarah

                                                                              Att ha en vän är som att vakna varje morgon och veta att solen skiner
Skyll inte på Sara(h), Skyll inte på Sara(h)........
                                                                                                   
                                                                    Jag äter inte mina vänner och jag är en strumpa
                                                                                                                                                                   L4Love
                       GRISNÄSA!

Om det nu inte framgått så är denna tjej en av de bästa någonsin. Alla borde verkligen ha en, eller, alla som förtjänar en!
Det finns ingen annan som henne. Men det gör inget. För hon är så det räcker till och blir över. Dom säger att Lagom är bäst. Jag säger att mycket är bäst. Jag säger att Sar(h)or är bäst!

Jag älskar dig Sarah Elisabeth Tegborg <333333333333333333


Staring out at the rain with a heavy heart  It's the end of the world in my mind  Then your voice pulls me back  Like a wake-up call   I've been looking for the answer  Somewhere  I couldn't see that it was right there  But now I know, what I didn't know   [Chorus]  Because you live and breathe  Because you make me believe in myself  When nobody else can help  Because you live, girl  My world has twice as many stars in the sky   It's all right, I survived, I'm alive again  Cause of you, made it through every storm  What is life, what's the use  If you're killing time   I'm so glad I found an angel  Someone who was there when all my hopes fell  I wanna fly, looking in your eyes  
Because you live and breathe Because you make me believe in myself When nobody else can help Because you live, girl (you live) My world (my world) has twice as many stars in the sky Because you live, I live Because you live, there's a reason why I carry on when I lose the fight I want to give what you've given me Always Because you live and breathe Because you make me believe in myself When nobody else can help Because you live, girl My world (my world) has twice as many stars in the sky Because you live and breathe Because you make me believe in myself When nobody else can help Because you live, girl (because you live) My world has everything I need to survive Because you live, I live, I live


Kommentarer
Postat av: Emil

Hao kjut.

2009-05-21 @ 01:32:05 - http://frisko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0