På Kryssning

Är ju som tidigare nämnt på kryssning. Hur kul som helst är det ! Kryssningar med Sarah brukar inte bli annat än kul :P
Och ungarna är ju så galet söta. Det är tur att dom är med faktiskt. Det finns ju liksom lekrum, som är riktigt kul. Men dit man man inte gå utan några små. Är det inte perfekt Haha. Hittills är alltså  mitt och Sarahs favorit rum på båten det som är för typ 1-10 åringar. Hm...Vi är helt normala jag lovar.
Just nu händer det inte så jätte mycket. Vi har lagt till i Helsingfors. Oj, nu lät det som att jag på något sätt hjälpt till att lägga till. Det har jag inte. Kaptenen och hans besättning har lagt till i hamnen i Helsingfors.
Vi gjorde itne så mycket alltså, men hittade ett par datorer som kan tillfredställa vårat internet-craving.
Sen ska vi nog bada. Och ha helt galet kul ikväll. Det blir nog Buffé dessutom. Efterätter here we come liksom.
Nu ska vi köpa glass och sätta oss på soldäck. Underbart!

Tack till alla som sagt /smsat Grattis! Det var jätte gulligt, men kan inte svara på sms Puss på er!

PussHej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0