Vems Pris?

Nu vet det ett tag sen, men när jag var med Mamma och handlade på Ica, så såg jag skylten nedan.  Jag tyckte det var väldigt konstigt. Okej, om det fanns en skylt som denna, där det stog "vårt pris" Men dessa skyltar fanns överallt. Väldig, konstigt, och onödig.
För det första, har någon frågat vems pris det är?
För det andra, Det står ju inte ens ett annat pris angivet, vem skulle tveka?
För det tredje, Skylten sitter inne på ica, varför skulle det då vara någon annas pris angivet?
För jag brukar i alla fall inte gå omkring inne på ica, kolla på priserna och tänka "Jaså, 24.90? Det måste vara det kostar på hemköp, undrar vad det kostar här?" Nej, Det är väl ganska elementärt att det är icas priser som visas? Men om nu ica vill behanda sina kunder som om dom var inkapabla till att förstå att det är just icas priser som anges, i hela icabutiken så kör på, sätta upp onödigt många lappar, skyltar och Idiotförklara kunderna vinner man förmodligen mycket på,

Icas pris, vems annars?
Bilden är dålig, det var mor som tog den...


PussHej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0