Ballar av stål :D

Otroligt roligt...Jag och Sarah hade kul ikväll..Först åkte vi till slagsta. Var med folk. Sen åkte vi hem...Men på vägen blev Sarah och jag sugna på godis. Så vi åtgärdade detta problem genom att bege oss hem till den med H, Sen så åkte vi till statoil och infördkaffade choklad. MUMS! Sen bar det av hemmåt igen Hhaha Det var väldigt kul...LallalalGRISNÄSA! Vi kom båda hem. Dock var och en till sig. Men med dagens teknik hindrar ju inte det oss från att skratta, tillsammans. Så det blev lite ballar av stål. Det är kul, och det är galet. Hahaha. Sarah och jag kan leka det :) På statoil. Hm, det där var internt så försök inte ens förstå. VI GJORDE INGET OLAGLIGT! ...Kan jag ju i alla fall nämna ;)
Men nu ska jag nog snart ha en liten dejt med kudden och bege mig till drömmarnas land. Oj vilket ytterst bra ordval Passar in just nu. För jag och Sarah håller på att utveckla en mer sofistikerad sida. Det går sakta men säkert. Inte sant? Ajaa. Nu är jag trötter så sov gott och vakna torrt, höres imorgon!

PussHej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0