17 år i staden där jag växte upp

Vaknade av att mobilen ringde inatt. Sen vaknade jag av samma sak igen. Sen samma sak igen. Och förmodligen igen.  Lagom yrvaken och sur över att någon ville störa mig surade jag för det. Som tur var gav ringerna inte upp. Det gjorde jag och svarade till slut! Tur var det, för där på andra sidan luren sjöngs det födelsedags sånger, det är väl ena bra vänner jag har!?  Tack så mycket för det! Och tack alla som har sagt grattis. Klockan är inte ens tio och jag badar i gratulationer. Blir verkligen jätteglad! Idag ska det bakas tårta,  och ätas godsaker i massor. T.ex mina efterlängtade chokladbiskvier!  Sen en tur till ponnyn för att garantera en super-dag! Så nu ska det sättas igång!
TACK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0