Here we go again

Jag har gjort det förr. Jag kan göra det igen! Dels plugga alldels för lite till morgondagens fysikprov, men också börja blogga.
Sitter här med tankarna "jag vill nog blogga, jag ska nog blogga, jag börjar nog blogga." Dock talar all statistik för att jag om några veckor kommer tänka "Jag vill nog inte blogga, jag ska nog inte blogga, jag slutar nog blogga" Men vad gör det, det är min blogg liksom! Så, nu börjar jag blogga, igen. Förhoppningsvis dyker det upp lite ny design inom en snar framtid. Inom en framtid i alla fall, svårt att se hur den skulle kunna dyka upp i en dåtid. Men vad vet jag?
Detta inlägg blir inte mycket längre än såhär då mina fysikböcker ropar på mig. Bara att lyda.
Smanelius, signing out, for the first time the third time!

Kommentarer
Postat av: förstoppad.

Kommer hålla mig uppdaterad!

2011-04-06 @ 23:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0