Solen!

Nu är solen äntligen tillbaka...Det är nog därfor det avrit lite sisådär emd bloggandet. Haft massa annat kul att göra:D I förrfår var det tjejmiddag. HUr mysigt och gott som helst. Till efterrätt blev det choladdoppade fruktoer. Mums! Vi tjejorna är bara lite bättre. Nu står det på min blogg. Och allt som står på min blogg är sant .
Och igår blev det en heldag i mälarbaden. Äntligen! Ha inte badat och varit vid stranden på jätte längekänns det som! Sen på kvällen blev det är sjukt god Pizza, tillsammans med Sarah, därefter film med henne, Marre och Simon, Sarahs lillebror. Han är typ massa modig. För jag och Saarah tyckte att filmen var läskig, och lite äcklig. Men SImon det tuffingen bara kollade. Haha, för det kan inte vara så att jag och Sarah är fega? No way!
         
Bilder fårn tjejmiddagen (:

Kanske blir till att bada lite idag med. För solen är äntligen tillbaka. Håll  tummarna att det håller i sig!  Nu ska jag ta något att käka. Förmodligen ute i solen. Puss på lyckade sommarlovsdagar!

PussHej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0