Tillslut....

NU blir det ett blogg inlägg...tillslut...Av er, de fåtal som läsar denna, betydelselösa blogg,  så har flertalet undrat varför det inte bloggats av mig. Liksom, jag har en blogg, då borde man blogga..Jo, logiskt. Men om du inte jag, bloggerskan i egen hög person känner för att blogga blir det inget blggande, oavsett vad ni som läser säger...ännu mer logliskt.
Men nu vill jag. bloggerskan i egen hög person blogga, så det blir ett inlägg. Sen sist har det hänt en del... Jag kommer inte ihåg när sist var, men kan tänka mig att det fortfarande var sådant där skönt, hräligt somrigt sommarlov Som nu är ett minne blott. Så sen dess har jag hunnit börja gymnasiet, Natur, och bytit klass. Vilket gör att jag nu går i Nv1A. Och jag trivs som fisken i vattnet. Fast det säger nog inte så mycket.
För att trivas som en fisk i vattnet är som att trivas som en människa i luften / på marken. Jag vet flera människor som inte trivs i luften / på marken. Jag är heller inte så insatt i hur fiskar trivs i det stora blå...så...ja...tolka det hur ni vill. Jag trivs bra....
Mer än så orkar jag inte berätta om, sen sist. Det är alldeles för ointressant och How I met your mother är mycket mer roande. Men nu hoppas jag att bloggen ska uppdateras oftare...mycket oftare. Vi  hörs! :)

Tacka Mathilda för inlägget, utan henne hade jag inte haft en tanke på att blogga! :)

Min klass!
Min nya klass! :D...Marres blid;)


PussHej<3




Kommentarer
Postat av: mathilda

Ah, helt rätt. Tacka mig.

2009-08-31 @ 18:29:00 - http://mathildaaltis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0