Herrå:(

Jag gillar inte Herrå! Det är nästan alltid tråkig. Det är inte ofta man blir glad av ett "HejDå"
 Då menar inte jag vanliga, obetydliga HejDå,som när man bara går till affären, logga ut från msn., eller gå hem från skolan. Utan sånna som betyder något. Som när det var skolavslutning, som när Tim o Colleen åkte till Australien, eller som ikväll. När Marre, Sarah och Hannah åker till England. Det är mer som på riktigt. Det är tråkigt. Även om det kommer vara kul ikväll när vi ska äta på Ming och saker, som för att säga just Herrå, så är det inte kul, när man tänker efter varför. Liksom tre hela veckor, utan mina bästa vänner? Jag kommer att sakna dom massor. Som tur är åker ju inte alla, utan en del får vara kvar här i tråkiga vanliga, Sverige och bara drömma om hur bra dom andra har det med sina palmer och stränder.
Eller, så får vi vara kvar och njuta av svensk sommmar när det är som bäst, med Jordgubbar, sol, bad och härliga mysiga kvällar....och dom i regniga Englad där alla pratar som om dom var värsta öveklassen. Hhaha, ao, se livet från den ljusa sidan var det.
Hur det än blir vet jag att jag kommer sakna flickorna som inte är där jag är. Ovsett vädet här eller där.
Och ikväll blir planen att bara ha det kul, inte tänka på varför vi ska ha kul, just ikväll. Det blir super:)

PussHej<3

Kommentarer
Postat av: Emil

Herrå.

2009-07-07 @ 02:58:40 - http://frisko.blogg.se/
Postat av: Anonym

Herrå<3

2009-07-07 @ 14:01:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0