Det ska vara Tårta!

Shuue! Nu  är jag vaken:D...Uppenbarligen. Me varför? det finns flera anldningar. En är ju att jag inte sover, en annan är att min mamma väckte mig, innnan hon och far och vovve åker till Norberg. Ännu en anledning är att jag gick upp när mamma väckte mig, för att få äta tårta. Japp. Jag ska har tårta innan dom åker, annars är det.....Inte snällt, alls!
Anledningen till att jag ska ha tårta är att samtliga familjemedlemmar, det inkluderar Puff, har glömt min namsdag 2 gånger denna vecka. Eller, en var i söndags, men det är ju inom 7 dagar så^^ Och den andra glömde dom trots att även min moster har namnsdag och att min morbror fyller år. Det är nästan bragd Ao? Jaopp, sen är det bäst att Tårtan blir god, jag gillar goda tårtor:)

Mumsig Tårta!
Denna tårta kan tänkas duga, minst!


Igår var jag förövrigt med Skoog, vi kollade på Harry Potter. Den var ganska bra, sen tog den slut typ, det var inte massa BAAAM o SMAAAAAASH o BOM o KRAAAAAAAAAACH o blixstrar och eldklot som kastas. Aja ni förstår, det hände liksom inget, inget mycket.  Men annars var den väldigt bra. Sen åkte vi hem till Rebecka, där som min cykel stog, så jag cyklade hem, först via killar-påväg-till-statoil-i-slagsta sen via större delar av glömsta. Tillslut via delen där min mor befann sig. Hon var glad. Mary-Anne var glad, Tanne var med, Vi gick hem till som hit. Påvägen lektes det under hökensvingar kom, hela vägen användes väl och risken var inte stor att någon i närheten sov alldeles för bra. Så kul hade vi, dom, jag åt dom, Alltså jag åt inte upp dom,utan så kul hade jag åt dom. Dom hade i sin tur bara kul åt sig själva. Det var kul.
Sen kom jag hem, satte mig här, pratade med massa  bra människor, gick o la mig, somnade, vaknade, var vaken, pratade med en packande mor, bloggar. Ska äta tårta. Typ så ja, så nu är ju nästan bloggar.-delen klar. Det betydera att tårta-delen är närmare:D YES!

PussHeJ<3








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0