I'm Back!

HEJ! Nu är jag, tydligen, tillbaka! Blogg.se har inte samarbetet. Jag ahr inte kunnat logga in på typ en vecka, men så nu ikväll när jag provade igen så funkade det. TACK! Eller inte tack, det har ju inte funkat? Aja, nu är jag här. och jag är här för att stanna, hoppas jag.
Hm, nu minns jag inte rikgit när jag bloggade sist. Men det blir en update över veckan som gått.
Måndag; Normal dag i skolan, utvärdera elevråd med lite folk, och missade därför lektioner :D På kvällen/natten så red jag inte. Jag var i mälarbaden med lite människor som är lite bätttre. Det var kul. Hur bra som helst!
Tisdag; Efter max 3 timmars ihopskrapad sömn så spenderades en regnig dag i mälarbaden med A-laget. mysigt :) Sen åkte jag hem till Sarah, somnade och vad som hände sen vet jag inte. Var lite trasig hela dagen.
Onsdag; Jag var nära att bli sjuk. Men min  lösning var att inte ha med någon tröja till ett blött grönalund. Var där med elevrådet, mer specifikt Carro o Bekka. Det var kul, såklart. Och jag dog nästan
Torsdag; Först hade jag sovmorgon. Hur skönt som helst! Sen så var det show, och fotbollsmatch . Alltså inte det minsta jobbigt. Men det var en av dom tårigaste dagarna någonsin. Jag älskar mina vänner;) På kvällen red jag...
Fredag; Sista dagen i skolan. HJÄLP! Vi gjorde inte speciellt mycket. Emma var söt och när jag kom hem hjälpte jag mamma och mormor,( som förresten kom på torsdagen med hund och katt) Med lite grejs inför lördagen. På kvällen så var det rixfmfestival. Vi hoppade, jag tog en T-shirt och sen vare Pizza. Ännu en lyckad kväll!
Lördag; Brors student! GrattIs Shosa, Jao, det kom massor människor. Det fannas mat. Jag åt, jag åt och jag åt. hur gott som helst! På kvällen åkte jag tills tanmed Rebecka och Marre och träffade lite folk. Kollade på Timbuktu,, det var också bra:)
Söndag; Idag alltså. Vaknade ganska sent, tog det lugnt och åkte sen till Sarah. Var med henne. Vi kollade på flyga drake, somande, kollade lite till.Åt, kollade. Sen var vi flummskummmmmm.

Japp, en snabb update vare. Men viktigast av allt är ändå morgondagen. SKOLAVSLUTNING<333...</3 Det är Herrå och sadface. Det är sommarlov och happyface. Måste sova tidigt ikväll, För imorgon är det massor att göra. Hela dagen är planerad. Nästan minut för minut. Men vi hörs, om nu blogg.se vill samarbeta;)

PussHej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0