Shop til you Drop!

Dagens motto fick bli Shop til you Drop! Och det upnåddes helt klart vill jag säga. Efter en seg förmiddag så blev det 3 timmar på tunapark med min Mamman. Det shoppades, och shoppades. Så snart är garderoben klar, för en vecka eller två;) Det var trevligt. (vilket det ju alltid är när mamma betalar!) Så shop-delen var i stort sett avklarad när drop-delen kom.´så när blodsockret var i nivå med fotanklarna och var vi i stort behov av en fika på Amarant, Mums! Sen blev det lite mera av shop-delen. Innan vi var tvugna att sluta då Tunaparkjobbare tydligen slutade och hela stället skulle stängas.
Det blev flera byxor, linnen och skor,  även solglasögon och en klänning, som jag gjorde värsta kapet på införskaffades. Dessutom blev det ett kompletterande av min, då, halva bikini och en blus till mamma. Så Tack Mamma!:)

När jag kom hem var det bara att vända för att åka och bada, med far mor och vovve. Det är verkligen jätte skönt i vattnet och spike är sötaste vovven när han simmar. Puss! När vi åkte ut till ängsholmen insåg jag att jag ju hade massor att göra innan jag skulle kunna spendera kvällen med lite tjejor. Så det blev att åka hem (Efter badet och massa alltså!), äta, packa, fixa lite mer och sedan leta reda på bikini eftersom att jag skulle bada i roxnäs, med dom där tjejorna. Det gjorde jag och nu sitter jag här!
Har inte så mycket mer att göra än att bli trött så att jag kan somna. Ska ju segla med kusinerna imorron. Dom har massa energi + jag ska upp tidigt. Så mycket sömn skulle ju inte vara helt fel som uppladdning. Jag kommer hem igen på onsdag. Tror jag. Hoppas jag. Så vi hörs då. Tror jag. Hoppas jag

PussHej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0