Somna om<3

Nu är jag hemma, och vaken. Klockan är inte ens halv 11 när jag skriver detta, och det är midsommardagen. Ni inser förmodligen just nu att klockan ringde alldeles för tidigt hemma hos Sarah. Där det förvrigt slutade med att jag spenderade natten. På kvällen var vi hemma hos Mimmi. Och det är nog bara vi som kan komma på sådär konstiga saker, men allt blir ju vad man gör det till D: Vi gjorde det hel klart till något bra. Tack för kvällen...natten;)
Jupp, nu sitter jag i alla fall här efter att ha ätit jordgubbar och mjölk till frukost. Det var verkligen mysigt, och jag börjar nästan verkligen tro på att det är sommar, för när jag gick hem, nästan fortfarande sovandes, så kändes det sådär somrigt, som en sommarmorgon. Vilket det ju var.
Vad som händer idag vet jag inte.Finns inga som helst planer utom, att så fort jag är klar med detta så ska jag antingen läsa, eller kolla på TV och med största säkerhet och all rätt, falla in i drömmarnas värld igen. Hur bra som helst!

PussHej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0