Boken är slut

Jag har ingen bok...Jag kommer inte kunna sova. Jag läser alltid innan jag somnar. Då går det jätte fort. Det säger bara svouch sen är jag i drömmarnas land D: Men, men, den tog slut igår. Boken alltså. Och vad ska jag göra nu? ingen som kan laga och bara komma flygandes med en bok till mig? ... En bra bok. En Camilla Läckberg, stenhuggaren. Det vill jag ha. Men det har jag ju som sagt inte. Så nu vet jag inte vad jag ska göra? Det blir till att leta bok. Men de flesta har jag läst. Och dom jag inte har läst har jag just inte läst av en anleding. Men det kanske får gå med en dålig...mindre bra...bok när man är desperat. Vilket jag vill påstå att jag är. Önska mig lycka till i letandet efter en bok, och därmed en god natts sömn:D Sov gott Alla ni :)

PussHej<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0