Tjejkväll

Ikväll står det tjejor + mat + film+ prat + sova hos Marre på listan..
Okej jag har ingen lista, men på den mentala listan. Och galet vad jag är pepp på det!
Har inte träffat alla på år och dar känns det som + att det finns massor att prata om, massor! vill jag lova. Lite god mat som vi lagar själva gör ju inte saken sämre heller.
Tror detta kommer bli en pangkväll. För nu, sedan skolan började igen, och vardagen blir som sådär en rutin så har vi hunnit träffats som förut.
Det är ju en väldigt stor nackdel med att inte gå i samma klass. Hur man ska dela med sig av allt skvaller och alla händelser? O andraq sidan så har man samtalsämnen så man kan drukna i dom när man väl ses.
Om man nu kan drukna i samtalsämnen. Det kan man inte...men om man kunde.
Nu ska jag käka, sen ska jag fixa mig, sen ska jag packa. Sen ska jag hämta upp tjejorna en efter en, sen ska jag ha den bästa kvällen på länge! Hörs!

PussHej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0