Life is a Rollercoaster just gotta ride it

Dagen har spenderats upp och ner, runt, runt runt, under, över, neråt, uppåt och mest bara hur som helst. Varit på Grönan, och det har varit super. Plus i kanten för: Maria,Sarah Super-Tegis, vädret och glass med extra chokladtopping. Dessutom vågade vi oss genom spökhuset. Tuffa som vi är höll vi hårt i våra tioåringar, skrek högt och tog oss nätt och jämt genom det hela. Respekt? Mhm!  Eftersom att det var lagom dåligt väder existerade iprincip inga köer. Stod som längst i tio minuter och galet vad vi åkte! Precis som det ska vara. På hemvägen köpte jag en glass från Mc.D med extra topping, och som pricken över i hade hon tjejen i kassan ful koll på vad extra betyder.
Så nu ska jag gå och lägga mig, lagom trött, lagom glad, lagom hes och lagom snurrig. Underbart!


Jag ska nog skriva ett tackbrev till hon tjejen på Mc.D....vem är du?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0