Don't you think we oughta know by now?

En del säger att det är resultatet av alldels för mycket tid. Jag säger inte emot. Andra kanske säger att det är onödigt. Jag säger inte emot. Vissa säger kanske att det är onormalt. Jag säger inte emot. Jag säger att det inte går o stoppa mina tankar när dom vandrar i väg själva, och att detta är resultatet av flera sånna vandrande tankar. Jag säger inte emot.
'
Varför fastnar inte superlim på insidan av tuben?
Oavsett anleding kastas jag mellan tanken att superlim o ena sidan inte alls är så super, eftersom det trots allt inte fäster allt. O andra sidan tanken på hur otroligt super-superduper det är eftersom att det fäster så gott som allt, utom just tubens inre sidor.
'
Varför byter inte USA till meter-systmet?
Det rör sig om ca 300 miljoner människor och det är inte speciellt troligt att mer än hälften av dessa skulle vara för tröga för att förstå sig på det annars internationella systemet som så logiskt bygger på tio. Vem vet, det kanske händer någon dag, typ när Engelsmän och Australiensare lär sig köra på rätt sida av vägen.
'
Vad kallas det om man tror att man lider av hypokondri?
Först inbillar man sig att man är sjuk,  då har man hypokondri. Sen tror man att man har hypokondri. Men då inbillar man sig inte längre, så då är man inte sjuk. Då är man frisk igen. Fast då är man genast sjuk. Underbara moment 22.
Men vad vet jag? Detta är bara lite tankar, onormala och onödiga tidsfördriv till sådana. Men någon måste tänka dom, och jag ställer upp. Utan att ens säga emot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0