Livet Blir Bättre

Livet blir bättre...Det är sant, och det är viktigt att tala om det. Det är viktigt att berätta det, om och om igen. Så att alla, som någonsin tvivlar kan lita på att det ordnar sig, dom kommer få se.
'
Programmet sänds på TV3, måndagar klockan 21.00. Så nästa måndag hoppas jag att tittarsiffrorna för tv3 toppar. Programmet handlar alltså om svenskar, som på ett eller annat sätt är kända och har haft det riktigt kenpigt, jobbig. Och nej, det handlar inte om låååånga, ångstfyllda intervjuer som slutar med att man vill begrava sig själv. Det handlar om att deras liv var rent ut sagt hemska och blev bättre, blev riktigt jävla bra till och med. Personligen tycker jag upplägget är super och skänker så mycket hopp. Det finns dom som har det bättre, men ändå måste få höra detta. Det finns dom som har det ofattbart mycket sämre, och dom måste verkligen få höra detta.
'
Jag hoppas och tror att det når ut till alla som behöver höra det, till alla som behöver få det berättat för sig att livet blir bättre. Bara man inte ger upp så ordnar saker och ting upp sig, det vill jag lova. Jag kan, lyckligtvis säga att jag nästan är oförskämt lycklig över det underbara liv jag har, peppar, peppar. Och jag uppskattar det till tusen, trots att jag visar det alldels för sällan. Så jag hoppas och vill att budskapet når ut och räcker fram. Inte nödvändigtvis genom Tv3, eller genom svenska kändisar, dock är detta onekligen en väldigt bra informationsväg. Hur som helst är det viktigaste att tala om för varandra och andra att de ska våga tro på att livet blir bättre.
Det blir bättre. Det ordnar sig. Du kommer få se. 
 
http://www.tv3play.se/play/262302

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0