I drove all night

Feel free to jump in. När som helst. Ta över ratten bara, gärna växelspaken och gaspedalen när du ändå är i farten. Sätt kursen så hänger jag på. Hoppar av när jag känner mig framme och sen kan du plocka upp mig igen när du åkt ett varv och jag längtar efter en tur i passagerarsätet. 
 
Det är inte att jag ska kunna skylla på dig när vi åker fel väg, det kan jag helt och hållet ta på mig. Bara du läser skyltarna. Böter för att ha passerat hastighetsgränserna kan jag också betala, bara du avgör hastigheten. Om något brakar ihop och vi blir ståendes kan jag laga det, som vore jag Bosse bildoktorn, så länge du pekar ut felet.
 
Ansvaret, det tar jag. Men besluten får du gärna fatta, för just nu är det så mycket saker att ta hänsyn till i och med denna resa att sinnenas selektiva förmåga helt överbelastats och systemet kraschat. 
 
Så känner du dig träffad, hoppa in ta och över ratten så löser vi resten när resten uppstår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0