Ingen sa att det skulle vara enkelt.

Jag trodde aldrig att det skulle vara lättmen jag trodde aldrig att det skulle vara så svårt.
Jag visste att jag skulle sakna, mer eller mindre hela tiden. Men jag trodde aldrig att det skulle vara mer, mest hela tiden. Jag visste att jag skulle försöka klara mig fint ändå. Men jag trodde aldrig att jag skulle behöva försöka så mycket. Jag visste att det skulle bli svårt att inte få uppleva nya, galna saker tillsammans. Men jag trodde inte att dom vardagliga sakerna skulle vara dom som lämnade tomrum. Jag visste om att jag tycker om dom så mycket att jag inte förstår det själv. Men jag trodde inte att det var såhär mycket jag inte förstod. Jag visste att det inte skulle vara lätt. Men jag trodde aldrig att det skulle vara så svårt att vara ifrån mina bästa vänner. Jag visste att vi alltid skulle vara vi. Men jag trodde inte att vi skulle vara ännu mer vi på var sin sida jordklotet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0