Jag vägrar!

Ont i halsen, ont i huvudet, ont i ryggen...Jag vägrar bli sjuk!
Vem det än är som bestämmer över min fysiska ohälsa så vill jag bara hälsa denne, Nej, jag vill inte bli sjuk, jag tänker inte bli sjuk. Jag vägrar helt enkelt!
Så nu är det bara hålla tummarna att denna någon, låt oss kalla den för Inge Snell, Gud så fyndigt av mig läser bloggen!
Imorgon är det dessutom Fredag, OCH jag har bara en lektion. Varför ska man bli skjuk en sådan dag? Jag ser ingen som helst anledningen....så därför vägrar jag! Om nu det skulle vara så att jag blir sjuk i alla fall, så tänker jag vara det till tusen. Planen är nämligen att om jag är massa sjuk på en gång, så kommer de sjuktillfällen som jag har framför mig att reduceras. Tänker dock inte bli så sjuk så att jag kräver medicin för att bli bättre..
Precis så sjuk tänker jag bli om inte Inge läser bloggen. O Inge läser den, PASSA DIG! Jag har en grym högerkrok En knock...
Nu ska jag spendera resten av kvällen framför tvn med ett massa stort och mysigt täcke, sen ska jag inte bli sjuk.
Krya på mig!

PussHej<3




Kommentarer
Postat av: SARAHHHHHHHH

INGEn läser bloggen ja...



flåt skojade bara. jag läser din blogg iaf , finns säkert andra som gör det oxå;D <33

2009-09-03 @ 18:39:40
Postat av: Sara

HahahhahahahaxD Tur för dig att du inte ser mig, och min grymma högerkrok! <33

2009-09-03 @ 18:42:01 - http://smanelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0